Сенсаційні висновки про шкоду мультивітамінів.
Середа, 06 жовтня 2010, 00:53 Останнє оновлення на Середа, 06 жовтня 2010, 00:53
Мультівітаміни корисні - так вважає абсолютна більшість медиків в усьому світі. Довгий час вони були впевнені, що вітаміни навіть допомагають знизити ризик розвитку раку.
Мультівітаміни корисні - так вважає абсолютна більшість медиків в усьому світі. Довгий час вони були впевнені, що вітаміни навіть допомагають знизити ризик розвитку раку. Однак останні дослідні дані говорять зовсім про протилежне. Rep_3 Женщіни, які щодня приймають мультивітаміни, піддають себе підвищеному ризику розвитку рака груді! Саме такий висновок було зроблено у Швеції в ході дослідження за участю 35 000 жінок у віці 49-83 років. Rep_7
Так, женщіни середнього і літнього віку, які вживають мультивітаміни кожен день, на 20% більше схильні до ризику розвитку злоякісних пухлин молочної залози, чем ті, хто вітаміни не приймає.
Ета ймовірність залишається такою ж незалежно від того, який образ жізні веде представниця прекрасної статі, і чи були випадки захворювання в її родині.
Подобное дослідження, тільки серед чоловіків, було проведено у 2007 році в Англії . Тоді фахівці зафіксували 32-процентне збільшення ризику розвитку раку простати серед чоловіків, що вживають мультивітаміни щодня. Rep_7
Фото glowimages.com
